Ny vecka, nya tag.

Veckan som gått har varit en bra vecka.
Myst i Visby två dagar
Inflyttningsfest på Storgatan
Umgåtts lite med älskling
Plockat smultron med Elin
Jobbat
Lördagskväll vid Faster
Helt OK vecka.
Nästa vecka blir inte lika kul.. jag blir så depp av att aldrig få umgås med Andree.
På Torsdag är jag ledig, då ses vi iaf ett par timmar.
annars kommer denna vecka bestå av flytt till pappa, jobb och cirkus på tisdag.
Händer inte mycket, och jag vill bara att sommaren ska sätta igång nu så dagarna kan rulla på i normal takt. Nu går allt segt, jag är på pissigt humör och allmänt sur.
Mest av allt vill jag kunna va med älskling, och näst mest av allt vill jag att pappa ska få semester nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0