Burgsvik.

Efter 2,5 månaders resa genom Laos, Thailand & Malaysia sitter jag nu hemma i mitt hus, i min säng, i ett svinkallt hus. Har dock varit hemma sen i påsk, men har tillbringat så lite tid som möjligt hemma då vi har vattenläcka vilket innebär - Inget varmvatten & ingen värme. just nu har vi 12,8 grader! lite skillnad mot Thailands värmen. Tack gode gud för att du gav liv till värmefläkten.
Hur det kändes att möta min kärlek vid båtterminalen den 5 april går inte att förklara med ord. Jävlar vilken fin pojke jag har. Världens bästa. Att vara ifrån varandra 2,5 månader, i över 70 dagar var grymt jobbigt. Men vi klarade det, & jag är så satans dunderkär!!
Sen jag kommit hem har det hänt en del! Brynäs har tagit SM-guld, jag har fyllt år(&världens bästa pappa överraskade mig på självaste dagen), folkeryds har blivit sålt, vi har fått den här jävla vattenläckan, spanat in Davves nya lägenhet, släktmiddagar, utgångar, massa jobb och mycket mer.
Helgen bjuder på heldag med älskling imorgon då vi ska fiska, bowla & käka middag på Donner Brunn :) Avslutas hemma vid Fanny på baluns, och sen vidare ut förhoppningsvis! Söndag blir det en bakisdag, och på måndag släktmiddag hemma på hamnvägen! Skänt med lite långledigt, har jobbat på en del nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0