Turn the tide.

Kerstin på jobbet, söta lilla kerstin som sitter där och löser korsord och pratar om ALLT mellan himmel och jord, har alltid en katalog med massa olika hudprodukter och smink som hon prackar på en. Allt kom i veckan, och jag är nu ny ägare av en en handkräm som luktar as gott, en hudlotion med oliv och två ansiktsmasker. Känns bra, men köper mest för att vara snäll, för hon blir så glad då! Men endel grejs är faktiskt bra, från nästa katalog har jag beställt "mirakelkräm", en till pappa och en till mig, (för torr hud, kan ha den på fötter, mun, armbågar osv), glansdroppar till håret och en duschkräm som luktar cocos. Fina, söta Kerstin!
Nuså, efter en dag på jobbet så ska jag nu dra mig till havdhem för mys med Elin som tidigare nämnt. vad vi ska göra är en mysterium, men vill träffa resten av tjejerna med så antagligen blir det bara en härlig tjejkväll. Om jag får bestämma :) ska nog ta med mig en vinflarre just in case!
Puss&kram på er. Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0