Jag saknar dig.

Ju mer jag tänker på filmen jag såg i tisdags, jag saknar dig, ju mer tycker jag om den. & på något sätt kan jag inte släppa den. Jag älskar att film musiken finns på spotify.
Tänkte se lite svenssonsvensson inte jag slocknar faktiskt, sjukligt länge sen. Såg att den nya filmen kommer ut den 14 okt, ska utan tvekan se den så fort som möjligt! jag vet, jag är en liten tönt.
Imorgon blir det jobb, sen umgås med Elin iaf, se om några till av tjejerna var på. Och sen ska vi till klinte marknad på lördag och se vad som erbjuds. Brukar bli gräddkola, cocosbollar och prat med gamla människor. Men jag gillar de på ngt vis :) Sen utgången, sjuuukt tagg. Innebandy tittande på söndag sen vet jag inte vad kvällen erbjuder.
Nej, svenssonsvensson var det. kl står på halv åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0