Jag saknar dig mindre och mindre

Puh! Går ur min koma nu. Sista arbetsdagen imorgon efter sju dagars jobb på rad! Sen ledig måndag tisdag, SKÖNT! Imorgon blir det bara söndagsmys med älskling i soffan och ta igen sig. Tror allt jag ska försöka ta mig in till visby på måndag och se vad som erbjuds, ett tag sen nu - börjar klia i fingrarna.
Jag gillar lite att hösten kommer faktiskt.. Mysiga höstkvällar med fint folk och film, sjukt bra krogenrundor (undrar varför jag nu tycker det är roligast på hösten?), alla är lediga mer, inga jävla sommarjobb som förstör.. och alla blir sådär glade o mysige :) + att det är närmare Melissa Horn konserten med Helen!!
Dags att nosa kudde, klockan står på halv åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0