hemma-slapp-idol-mysförmigsjälv kväll.

Tänker inte göra ett handtag ikväll. Jag är helt slut efter helgens bravader, och efter denna långa jobbiga jobbdag så ligger jag nu utsträck som en valross i sängen och tittar på idol och äter rödbetsalladsmackor med ett glas mjölk till! Helgen har bjudit på massa skoj, vinkvällen med några tjejer blev helt plötsligt en hemmafest och jag gick hem med lagom runda fötter, vaknade tidigt pga. olika orsaker på lördagmorgonen och kunde inte som så jag låg och pussade på en sovande pojkvän mellan mina attacker ;) trevlig flickvän! Lördagen var det havdhem-marknad och sen tagga utgång! Trodde aldrig jag skulle komma igång efter fredagen, men yes. Förfest med lite tjejer sen munken, har ingen aning hur dags jag kom hem-men sent blev det. Igår var det söndagsmiddag med fina männsikor och älskling, wallander och lite sovandes i soffan. Bra ledig helg helt klart, nu väntas två jobbhelger.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0