Fläsk-tisdag.

Hat stekt fläsk hela dagen på jobbet då det är fläsk varje tisdag på Folkeryds. Idag med brunabönor. urk! Kom hem för en timme sen ungefär, har redan damsugit halva huset, slängt in en tvätt och nu väntar jag på att det ska bli varmvatten. Sen ska jag dra mig bort mot Elin L, får se vad vi hittar på! Länge sen sist iaf :) Får se om älskling kommer med en buss ikväll eller om jag får ännu en ensam natt. Börjar sju imorgon pga. marknadsbak, så det blir en lång dag. Sen brumma till Levide och umgås med Helén, myspys!
Nu ska jag se om det hunnit bli varmvatten, säkert inte. Men gör inget för det BÄSTA jag vet är ju att vänta på varmvatten, på att det ska brinna i pannan, på att det ska bli varmt i huset.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0