........

Andree kom hem efter att ha simmat igår och sa att vi skulle in till stan och se 3D bio - Final Destination 5. Visstvisst, en trött, osminkad, slappis åkte med. Vi orkade inte köra hem utan sov vid Annika som också såg bion med oss. Idag har jag gått på stan med frida och lina, köpt present till Annika, lunchat på ringduvan och haft en allmänt bra dag som slutade med persikapaj hemma vid Frida. Mot sudret igen, sitter nu på hemse medans Andree lagar kvällsmat. Efter maten ska jag hem till bvik och gosa med mina katter, mina små älsklingar snibb&zigg. Ringa till Pappa ska jag också göra..
Hur som helst, ingen ork till något just nu, och hoppas den här dåliga perioden och mina dåliga tankar suddas ut snart. Mår faktiskt inte alls bra om jag ska vara ärlig. Vet inte vad det är med mig heller, vilket gör det hela ännu värre.
Puss väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0