The last time you be mine.

Ligger i Elins säng, gör ingenting, hon städar sitt rum. Väntar på att klockan ska bli kvart i åtta så att innebandyn kan börja! Dock sitter lite slagg kvar i benen från gårdagens spinningpass, men det springer jag bort lite senare. Idag vaknade jag halv två, drog till helen på jobbet och åt en tunnbrödsrulle, brummade hem till Elin och åt Äppelkaka och tog en promenad. & här ligger jag nu..
Dagarna när man är ledig bara springer iväg, medans jobbdagarna går otroligt sakta. Ledig imorgon med dock, sen jobb tors-sön. Suger att jobba när alla andra är lediga, men jag har ett jobb och det är jag överlycklig över. Dock blir det bara mindre och mindre jobb nu när hösten börjar komma, men har än så länge ungefär heltid. Får se hur allt ser ut om ett par veckor.
Min lediga helg var toppenbra! Åt pizza med älskling på fiket i fredags, kollade lite av fotbollsmatchen, hem till Helen i levide och kolla idol, hem till bvik och sova med finaste.
Lördagen åkte jag till visby hem till Frida, åkte på en APKUL förfest i follingbo vid Angelica och Sofie, drog på rockskallen, hade en toppenbra utång, somnde runt 5 efter en ganska KAOS kväll. I söndags var det innebandy, sen hem till älskling. Skjutsade han till morgonbåten i gårmorse, han ska vara på mallis i 9 dagar nu.
Börjar få lite ångest över vad jag vill göra med mitt liv.. Kan man inte få ett brev där det står vad man ska plugga till, jobba med osv. & ett brev så man ser hur det närmaste året kommer se ut. Bomba min brevlåda, Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0