Lördag.

Aldrig haft en så sjukt irriterande kväll på jobbet som denna, vad i helvete tänker folk med? Blir fan galen på en del jävla människor!! "i stan tar det bara fem minuter att få sin pizza" 1. Åk till stan då jävla idiot!! 2. Tror du att du är den enda som vill ha pizza en lördagkväll eller?! 3. igen.. JÄVLA IDIOT! Så, nu har jag lagt det åt sidan, + alla andra idioter som varit på jobbet idag. Blir glad i hjärtat av en del, absolut. Men ni äckliga jävlar, dra någon annanstans om det inte passar! Efetr 10,5 timmars jobb drog jag mig hem till pappa för att prata av mig lite framför brasan, thankyou.
imorgon väntar ännu ett jobbpass, jippi!! :):):):)
Puss&godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0