freeeedag.

Hemkommen från jobbet, nyduschad och lyssnar på finaste Cornelis. Underbart! Ikväll åker jag till hemse för att umgås med älskling och efterlängtade jac! vet inte vad vi hittar på, men något blir det iallafall! :)
i onsdags åkte jag och Emma in och shoppade, hittade lite smått och gott i affärer, second hand och röda korset! Äääälskar faktiskt second hand och kupan! Hittar alltid massa fynd när jag går dit. sen på kvällen gick jag och Annika ut och käkade på munken, sen myste vi ner oss i hennes soffa med idol dvdn, och massa godis! Senare hämtade jag älskling och marcus vid båten efter deras mallorca tripp! Mys att få hem honom igen.
Torsdagen var det in till visby igen, en heldag med Fanny och så var Niki med ett tag också! Vi gick på stan, fikade på ringduvan, satt på hennes balkong med filtar och varm oboy och bara myste! huuur bra dag som helst! :)
Idag har jag jobbat som sagt, och nu ska jag börja röra på mig. konstigt nog fastnar jag alltid vid datan..
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0