Dina speglar måste vara skeva.

Haft en sjukt jobbig jobb helg, men den är nu över som tur är! Igår var jag med Helen hela dagen, vi plockade svamp, gick längs eksta kusten, såg lite på föräldrarfällan och spinnade på kvällen! Härligahärliga dag :) Idag har jag hjälpt mamma med veden, snaaaark. Nu inväntar jag Emma, sen ska vi iväg på innebandyn som är varje tisdag. Finally! den längtar man till varje dag, hela veckan! Ikväll blir det nog bara en lång promenad med Emma efter ibträningen, och massa prat eftersom vi inte setts på flera månader klokt känns det som!
Imorgon åker jag in till visby för lite snabb shopping, middag med Annika och sen hämta älskling vid båten! <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0