Bakdag!

Vaknade tolv, gick till affären och köpte allt som behövs för en bakdag! det slutade i 50 vaniljbullar, 40 drömmar, 15 muffins, halvbrända nötchokladrutor och helt misslyckade, men ändå goda nöt-toppar! min kusin kom in och provsmakade och trodde jag tröstbakade för att jag saknade andree, kan det va så?! vem vet, vem vet.
Imorgon börjar jag mina koma dagar på jobbet. Hela torsdagen + fre-sön kväll. Pust. Längtar som en dåre tills söndagkväll, då är jag ledig i tre dagar efter det. Men ännu mer längtar jag efter onsdag då jag får hem min underbaraste igen!!
nu ska jag klämma i mig några mandariner till, som jag levt på hela dagen, sen slänga på en film och slockna!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0