The angel closes her eyes.

Visby igår! Hann med mycket, först gjorde jag och Andree lite ärenden, sen gick vi på thaithai och åt mat. Efetr det åkte vi ut till gamla kanonen som nu heter Uncle Joe´s, där spelade vi bowling och biljard typ hela eftermiddagen. Sjukt kul!! sen blev det blev fika och bio med underbara tjejer! :) Hur mysigt som helst! Underbar dag, och jag och andree låg sen däckade i sängen på hemse som två valrossar och knäppte på en film. Slocknade på en gång. Ska snart åka ut till burgsvik för klipp&sling vid Tessan! Det behövs, ser ut som sju svåra år.
Imorgon vet jag inte hur det blir, om jag ska in till visby eller stanna på sudret. Jag jobbar ändå på lördag kl 12, så kan inte festa gärnet ändå. Får se helt enkelt :) Det löser sig!
Nej, upp och hoppa, ta tag i sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0