Remember how too trust.

Hela helgen var det jobb som gällde, dock var det lite fest i bvik på lördagkvällen, och det blev sent.. Och söndagens pass gick så satans sakta, och det blev ju mörkt mkt fortare eftersom man ställde om klockan också, så tröttare var man också på kvällen.. Igår var jag i visby, lunchade med finfina Karro, sen andra hemligheter och spektakel. Riktigt kul! Sen var jag en sväng och hälsade på Fanny, sen till Levide för att umgås med Helen. Vi däckade till scrubs. Imorse tvingade hon upp mig på en  morgon promenad kvart i åtta, sen slocknade jag till fler Scrubs avsnitt. Nu är jag i burgsvik för packning och tvättning. Imorgon efter att älskling har tatuerat sig så ska vi til Norrköping till vår Jac. Funderar ännu på om vi ska ta en dag vid pappa innan. Får se hur allt blir! :) Kul ska det bli iaf.
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0