Lightning Crashes - Live

Klockan är halv tolv en tisdag, jag är ledig, sitter på hemse och är uttråkad. Vaknade nio, såg en film, åt frukost och nu har jag inget att göra igen. Ska iaf gå till ica och fylla på mitt kontantkort och posta en sak.
Gårdagen var mys! Umgicks med pappa hela eftermiddagen, gick promenad, lagade mat, gjorde fruktsallad och bara satt och myste framför brasan hemma på Hamnvägen. Underbart, mer sånna eftermiddagar tack! Ikväll blir det innebandy igen, och imorgon drar jag och pojken oss mot visby för lite ärenden och såklart lite thaithai :)
Just de, på torsdag blir jag lite korthårigare, orkar inte med det långa jobbiga håret längre! Ska även fixa lite slingor osv, får se hur det blir! :)
om cirka två månader, alltså åtta veckor, sticker vi!! :) Sol, värme, äventyr, vänner, nya människor, resande, festande, upptäckande och allt vad som ingår! Min förra resa var underbar, och är hundra procent säker på att denna blir lika bra. Kommer sakna min pojk enormt bara... För jag älskar honom så fruktansvärt mycket. Men vi klarar det, det vet jag!
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0