Krossa alla fönster

Sjukt va det har hänt mkt sen sist! Vi tog en kväll vid pappa i sthlm innan vi åkte vidare till norrköping, det var hur my som helst! I norrköping vid Jac var det underbart kul och händelserikt. Tror inte jag hunnit med så mkt på kort tid, plus att sova till 2 på dagarna! haha. den wekendeen innehöll allt man kan tänka sig.. Både bra och dåliga saker känner jag! Men mest bra! :) Hade det toppenbra! Saknar Jac nu som en dåre bara..
Jobbat, gjort massa bra ärenden i visby, vart med tjejerna, spelat innebandy, varit med fanny&annika, BOKAT RESA osv! Planet lyfter 24 januari till Hanoi, och därifrån tar vi oss direkt till laos. Sen vidare mot Thailand och Bali. Vill även till malayisa, filippinerna m.m, får se hur mkt hemlängtan man får och hur mkt pengar man har! Så vi har ingen hemreda bokad! Kommer bli hur bra som helst. Blir min andra Asien resa, och jag vill inget hellre än att åka nununu. Tjejerna jag åker med är Helen, Elin, Emmie och Sara. Underbara hela högen, så jag kommer trivas som fisken i vattnet.
Nej dags att hoppa i duschen sen rulla mot hemse.
Imorgon blir det häng med Helen och innebandy på kvällen - yes!
Pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0