gay asian kitten

Längesen, herregud tiden bara springer förbi! Det är fan snart sommar? Känns som det var igår det var 6 mars och jag kom hem från min underbara, otroliga resa med världens bästa Tess. Vill tillbaka varje dag, tänker på det varje dag. Men nu är et snart sommar, och känns allting lättare. Flyttar hem till Pappa, jobbar endast på ETT jobb, fina sommarkvällar och ett jävla röj. Men innan dess har jag mycket att se fram emot. London resa på tisdag med Tove och Helen, hur bra? sjukt. Sen inte långt efter det drar jag, Emma och Andree till Sweden rock och inviger sommaren på absolut bästa sätt. Jag får lyckorus.

Nu har jag varit en duktig tjej, som städat hela Andrees rum medans han har varit i skolan. Så hej den sista ölen som jag hittade i hans väska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0