One red thread - Blind Pilot

älskar att sova vägg i vägg med en snarkande mamma. och älskar ännu mer att sova bredvid andree som snarkar en i örat hela natten. men mest av allt älskar jag min katt som krafsar på min dörr på morgonen för han är kiss nödig.

Vinkade av pappa och josefin som skulle in på innebandy igår och drog mig till jobbet. superkul. dock lyssnade jag på radion dom sista två perioderna och hade en sms:are i varje periodpaus. Tack! Matchen slutade ju bra, och jag ville inte alls sitta där igår och kolla på den, nejdå. På fredag kommer mina naglar inte finnas mer, då det är avgörande. Oh herregud.

Tack hjärtat för den underbara Hugo Boss parfymen, du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0