mys lördag.

Nu på hemmaplan kanske det är dags att ta tag i bloggandet igen? Det visar sig.

Denna lördagen har tillägnats dem som ligger mig närmast hjärtat. Först hem till små kusinerna för fika, sen införbi faffa. Hem och laga mat med Pappa och Josefin och har nu avnjutit en mysig middag framför brasan. Pratat gamla minnen, sett kort och skrattat.
Varför gör man inte sånt här jämnt?

Imorgon skulle jag gärna velat sitta på en läktare i södervärn och bita på naglarna av nervositet då Endre möter Mora i en rysligt viktigt match. Men nej, jag ska jobba. Yes.

Ska nu sova efter att ha snackat i telefon och sagt godnatt till Andree. Så, godnatt. Får se när jag syns här igen. Ska verkligen försöka då jag vet hur kul det är att ha kvar. Läste igenom mina gamla inlägg häromdan, sjukt kul.



Såhär brun var jag ett par dagar efter jag kommit hem. Ruskigt konstig känsla när det ligger snö på marken.



Jag och Emma grillade korv i Valar för några dagar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0