SRF 11.

Vet inte var jag ska börja, hur jag ska förklara, vad jag ska säga osv.. Men det var det bästa som hänt på länge! Även fast man var sjukt sliten när man kom hem, har jag fått energi igen på något konstigt vis. Sweden Rock - vi ses nästa år utan tvekan!
back to work och allt rullar på! Från och med nästa vecka börjar jag på campingen, ska bli underbart. slippa ha två jobb, förvirra sig, ha jobbiga tider, inte veta schemat försen typ en dag innan och aldrig ha tid med saker! Irriterande.
Men nya tider, nya tag! På lördag ska jag och andree på bröllop i botaniska myspys, har faktiskt aldrig varit på ett bröllop. Donner tar studenten idag, helen har redan tagit studenten. jag älskar studenttider, alla är så glade.
På med en film och slocka, upp med tuppen imorgon, tjopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0