Just Tonight.

Färdigflyttad!! hur underbart som helst, och jag älskar det. Bo lite för sig själv ett tag, innan pappa anländer till burgsvik runt den 16-17. Toppppppp!
Nu blir det jobb i 10 dagar framöver, sen är det ju fasen redan stånga spelen? Tiden går för fort, har hunnit träna en gång. lyckat. Kunde inte idag p.ga att jag var tvungen att kila ner till jobbet och hjälpa till med kassan. jag får träna med Helen!
Ikväll blir det bara tidig sängdags, men imorgon blilr det Spa-kväll vid tove med T&H :) hur skönt som helst. Ska snappa alla bilder från London då också tänkte jag.
På fredag ska jag äntligen få träffa sjukaste, bästaste skaran igen. & ALLA kan samtidigt. kors i taket. Ge mig freedag nu, genast, bums. Thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0