ajjjj.

Dagen på jobbet började lagom kul.. hällde över hett vatten på foten så har världens blåsa och vet inte hur jag ska komma i ett par skor på flera dagar. Imorgon ska jag servera på björklunda, och då kan jag ju inte gå runt i strumpsuk, foppaskor eller utslitna tofflor? AJ.
London var UNDERBART och väskan var fullproppad med godsaker när jag kom hem. Helnöjd och hade det sjukt bra med H & T. jävligt bra och värd resa! Nu ser vi fram emot nästa mini semester.. SWEDEN ROCK PÅ ONSDAG!
Båten är bokad, bilen fixad.. nu är det bara tältet kvar, men det ordnar sig alltid. & systemet såklart!
Alla har långledigt nu och jag är äverlycklig som har lörrdag och söndag ledigt! Tror det är första gången som jag är ledig en HEL helg på.. ja jag kan inte räkna. Invigning på hamra krog imorgon, jobb fredagmorgon sen ska jag njuta galet. ikväll kommer pappa!! <3
Nu ska jag tvätta, städa och sen bara ta det lugnt hela kvällen och tänka på alla 92:or som har mösspåtagning ikväll. Hoppas ni får kul småskitar, är liite avis på er som har hela student och bal kvar.
Pussdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0