Tisdag.

I söndagskväll kl 02.00 kom äntligen älskling med bussen. Igår efter jobbet åt jag thaimat med familjen, sen kom älskling och det blev blåbärspaj! Sen gick Jag, Andree, Pappa och Boel ner till vår strandbod på hamnen och drack öl med massa tända ljus! Myspys.
Ikväll blir det picknick med Andree i valar.
Jobbigt att man umgås två kvällar i veckan, man får liksom ingen ro. Måste göra saker hela tiden så man hinnar umgås och inte bara ligger i sängen och kollar film och har slappkvällar. Annars får jag panik.
Imorgon är jag ledig, eller ska bara inventera i en timme eller så. & mina finaste luciatjejer kommer ut. Dom ska tälta på min gård, vi ska förkröka & vi ska gå och käka och lyssna på spelningen på folkeryds! Hur bra som helst kommer det bli känner jag.
På torsdag är jag ledig igen och hoppas på utgång med Helen! Annars blir det något annat mys med henne iaf :)
Nej, se lite onethree hill säsong 7, sat-spännande.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0