Måndag

Ny vecka full med jobb. Nu är ledigheten över, lika så är stånga spelen. Spola fram tiden ett år och ge mig den här helgen igen tack! Gick inte så värsta bra dock, men pärk kan vara bland den roligaste sporten att spela. & bara att gå runt och kolla pärk är också mys, kul, bra, fint, ögongodis osv!
Nu var det slut med det ja.
mmmmm, igår åt jag och älskling marinerade räkor med aioli och vitlöksbröd, jag dööör. sen däckade vi tidigt eftersom att vi hade sovit i Annikas lilla, röda toyota i typ 3 timmar natten innan. Inte fan är jag pigg idag fär det. var tvungen att gå upp innan nip och beställa varor till jobbet, och sen kunde jga inte somna om..
snart dags att börja göra sig iordning för att sen åka iväg på begravning.. <3
jobb ikväll, sen sussa tidigt.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0