jag måste varit någon annan - innan jag kände dig.

min lediga dag är såklart molnig.. ska snart ner på jobbet och inventera, det känns i allafall lättare nu när det är dåligt väder.
Älskling åker till visby nu igen. Kommer hem söndagnatt kl 02 hit med bussen, och lämnar mig på onsdagmorgonen igen. Hela sommaren. Lagom kul. Nu börjar jag tröttna på det, vill va ledig, vill att han ska vara ledig! Nu har vi planerat in en mini semester i slutet av sommaren när båda är lediga, mycket mysigt.

Jag hoppas det blir en kul kväll på folkeryds ikväll, men det behöver jag nog inte oroa mig för att det inte ska bli. Dags att dra på sig lite kläder och cykla ner till jobbet.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0