Hel grillat lamm!

Ännu en lammgrilling på jobbet, mums. Trubadur och massa folk, slutade halv 12. Nu blir det sängen och sova tills jag vaknar imorgon, jobb kl 16 igen.
I torsdags begav jag och Tess oss till Visby för en utgång med Lina&Annika. Efter middagen på Joda kom åskan och strömavbrottet.. Enda krogen som var öppen var hp med 500 kr inträde - nejtack! Vi drog oss mot A.L och drack drinkar ist. Sen hem och sussa vid Lina. Fredagen gick vi på stan, hittade två tröjor på Carlings, träffade älskling en snabbis och drog mig sen mot Jac med maxmat. Sen hem och jobba och sen iväg på grågåsen med grabbarnagrus och syster för att få se en glimt av Kristian Antilla, som hade slutat spela... Men fick se en glimt av honom iaf. Vaknade kvart över nio imorse av två "fina" grabbar som inte ens hade sovit. Drog mig mot Tess och vi har haft en supermysig dag med Loppis, marknad, lunch och glass. Tack T för en fin dag!
Undrar om jag ska se ett Oth avsnitt innan sängen, det får det nog bli ja.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0