film&nosa kudde.

Bra-vecka!
Mysig spa-kväll med Tove och Helén, som slutade i kaos.. :)
UNDERBAR onsdagkväll på folkeryds.
finafinafina dagar med älskling.
jobb alla dagar.
sjukt mysig kväll i almedalen&glassbaren med mig luciaflickor, som avslutades på bageriet med Therese där det pratades om allt mellan liv, död, kärlek, aura, karma, världssyner, själar m.m. Tack vännen för en underbar kväll!
En födelsedags fika vid Tess med simon, Tessan, Ewa och Börje! <3
Lammgrillning på jobbet med helgrillat lamm, mums!

Nu ska jag se klart filmen jag och andree somnade till häromdagen, sen däcka totalt för att ta mig upp till jobbet imorgonbitti. Jag vill också roa mig denna lördags kväll som alla andra verkar göra, just ikväll. Men filmen får bli mitt party, hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0