Reed my eyes, just like a diary.

det händer fan ingenting, allt är piss tråkigt. Finns inte ett skit att göra, jag blir galen! Jag får psykbryt, på rikigt, kan det inte bara bli den 24 januari nu. Jag orkar inte med det här skiten längre.
Idag har jag inget planerat alls, jo slå in andrees julklappar. Det tar MAX en halvtimme, sen då?
& imorgon då? Längtar tills jag ska jobba onsdag-torsdag!!
Helgen var verkligen blandade känslor i, förvirrad tjej.
hade iaf mysigt, gick på stan och handlade klart julklapparna, lunchade med pappa och faster och sen var det innbandy kl 17.00! Som Endra vann med 7-6 i sudden mot IKSU. På kvällen bjöd jag och jossan pappa på mat på Isola Bella för han fyllde år, sen gick jag och pappa på black sheep arms och tog en öl, supermysigt :) Söndagen var det innebandy igen, som dock inte gick så bra.. Sen hälsade jag på fanny! Underbara Fanny!! <3
& helgen avslutades med att jag åkte hem till älskling. Vi kollade Beck och bara myste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0