Ett halvår!!

Igår firade jag och älskling ett halvår! Dock så umgicks vi inte, men vi vaknade tillsammans iaf! Älskling, jag älskar dig. DU är underbar och det här är bara början.
Igår fyllde även min farmor 70 år, grattis till henne.
Veckan som gått har varit skön.
- jobbat på idrottsfritids.
- varit ute och gått i mörkret när det spöregnade..
- fikat hemma vid Dennis i stånga.
- städat och fixat hela bilen.
- pratmys med Elin.
- ätit tre rätters med älskling på Stelor.
- jobbat på fiket.
- varit i rone med folk och drickt dricke.
Nu börjar klockan närma sig halv tolv, ska pillra i mig lite spaghetti och köttfärssås och fixa iordning mig till jobbet, sen peppa för en helkväll med jobb.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0