Someone like you.

Visst är jag bra på att uppdatera? jo tack, jag vet!

Hade lite "semester" på cirka två veckor efter det att jag slutade på campingen. men nu har jag börjar jobba på folkeryds och jobbar där heltid iaf en månad till. Jobbar även lite hemifrån med lite turismgrejs för campingen, får se vad det leder till. Sjukt kul om det blir som tänkt!! :)
Så några bollar i luften finns det allt, + att jag ska prata med Davve om Norge nu på fredag förmiddag. Allt flyter på i rätta takter nu känner jag.
Bor ännu hemma, eller mesta delen bor jag vid Andree, men ändå. Vill ha något eget, och visst det har jag råd med men onödigt att flytta in till en lägenhet i visby när jag inte vet vad som händer i höst/vår.. Norge? och så ska jobba i Burgsvik i sommar.. Så det får jag nog vänta med, även fast jag är bra sugen.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0