She just can´t let him go.

Sen jag bloggade på riktigt sist har jag haft underbara dagar:
- Umgåtts med familjen & älskling, middagar, skumpa, pil kastning och massa mys.
- Varit med i kubbvm och bott i en luncharbetsbod med fina tjejer en hel helg.
- Suttit på Elin´s balkong och sett 9 stjärnfall på en kväll och dragit i mig en flaska rosé.
- Haft en grym personalfest med kräftskiva och lekar.
- Saknat Helen...
- Jobbat
- Varit med Marcus, Andree och Danne och kollat blixtrar på hoburgen.
- Min bror och hans tjej Nora har varit här ett par dagar, underbart!
- & såklart saknat min älskling.

Nu ska jag fixa mig iordning för att börja jobba om en timme. Ikväll blir en sen kväll då vi har thaibuffé och spelning och cirka 180 bokade matgäster. Imorgon kör jag min sista arbetsdag. Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0