The only line that´s true is the line you´re from.

Nyss hemkommen från jobbet och är lite lagom trött sådär så ska nog lägga mig i sängen och titta på säsong 7 av OTH som jag fick av bror min igår. Fick även alla säsonger av Family Guy, simpsons och How i meet your mother. Nästa vecka kommer pappa ner med alla säsonger av O.C, scrubs och greys. LYCKLIGTJEJHEJ!
Innan jag slänger mig i sängen ska jag städa rummet och packa till fjällen.. dags att ta tag i det nu känner jag, åker på fredag.
& sen har jag fyllt i schemat inför sommaren idag också, kommer jobba en hel del i sommar men jag har valt det själv och jag vet att det kommer vara värt det i slut klämmen. Burgsviks camping är ett kanonjobb, så ska inte klaga :) Härligt att ha jobb fram till Augusti faktiskt, det blir tråkigt att vara hemma i längden. Jobbar nu på Fokeryds fram till början av Juni, så det blir nog toppen bra allting. Hösten är lite oklar ännu, men jag har ju mina funderingar som sagt.
nej ta tag i livet var det. men först; lite blandade Asien bilder!

Det var ett smakprov på lite bilder, resten finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0