nosa kudde dags.

Efter att ha jobbat ett dödar-pass på 10 timmar så väntar nu sängen.

Grattis Hansas Herrar till vinsten och uppgången i div.1! Sjukt duktiga är ni och ni är verkligen värda detta!
Imorgon blir det jobb igen, ännu ett dödar-pass väntar. Det är verkligen inte kul att jobba helg alltså. Speciellt inte att springa häcken av sig, sen när man kommer hem är man så uppe i varv att man inte kan somna. Slutade vif tolv, men är fortfarande pigg. Det är nog det värsta. Men nu ska vi inte klaga, det är härligt att ha jobb.
Veckan som kommer blir nog en bra vecka. Bror min kommer hem på tisdag, ska käka middag och lite och sen på fredag drar jag till fjällen. Emellan där ska jag jobba också.
Hur mitt liv ser ut efter sommaren har jag spånat i nu ett tag, och jag har bestämt mig att pluggandet får vänta ytterligare. Jag ska resa mer, har jag kommit fram till. Volontärs arbete i antingen Afrika eller Indien i ett par månader tror jag blir min höst. Sjukt sugen på det.
nej, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0