Home is whenever i´m with you.

Är på hemse och väntar på att kocken ska blir klar med maten så vi sen äta och sen springa ut i solen! Klockan är redan halv 3, vi sov lite för länge idag. skäms. Vädret är ju på topp och jag är ledig. Det händer inte ofta.

Har inte skrivit på ett tag, men jag gör det bara när jag känner för det, så förvänta er inget liksom.
Sen sist har det nog inte hänt jätte mkt.. Har varit i fjällen, ramlat i två timmar på en snowboard (inte min grej), jobbat på spelning på fiket, jobbat alla helger sen jag kom hem, härlig förfest, fyllt 20, haft 28 st hemma hos mig på tacos och bara myst med dom jag tycker allra mest om.

Nu är maten klar, sen ska jag och Andree ut i solen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0