You see there´s no real ending.

har haft lite ledigt i helgen! I fredags slutade jag 17 efter ett 10 timmars pass. Då åt vi kräftor och grillade hemma sen var det full rulle in till stan och Emma. Krogen skulle vi på men.... så långt kom vi inte. Det blev en galen kväll ändå vill jag lova. Ska inte avslöja mer, nejnej. Dagen efter vaknade vi i högrän typ 11 efter att ha tagit taxi hem från stan. Jag åt mkt frukost, medan emma åt en melonbit och sen blev det en tripp som toalettdykare :) Lördagen tillbringade jag med andree. Vi åt thaimat två gånger. Till lunch blev det thathai stan, sen ville vi ha mer så lagade det igen när vi kom till hemse. Sen var vi vid bäckman, sen däckade vi rätt fort när vi kom hem vill jag lova. & Bäckman.. Vi måste sluta prata om spöken och 2012 för jag kan itne sova om nätterna!!

Idag har jag jobbat i hela 11 timmar, nu blir det svenssonsvensson som vanligt. hej jag har inge liv!
p.s ANDREE DU FÅR ALDRIG TILLBAKA DIN TRÖJA, VÄRLDENS BÄSTA SOVTRÖJA d.s


Kommentarer
Postat av: Bäckman the almighty!

Hahah, jaa det måste vi fan göra.. Kan säga samma sak att det blir svårt och sova om nätterna :P

Men ändå envisas DU med att fortsätta att dra upp det hela tiden =)))))))))))))))

2010-09-13 @ 10:54:59
Postat av: Anonym

haha, men har bara svårt att sova när jag ska sova ensam! Annars går det hur bra som helst :) Haha, men de är ju intressant.. men vi måste få ett slut på detta!

2010-09-15 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0