"långledigt"

ahh, min långledighet börjar närma sig sitt slut. Exakt 16 timmar kvar till jag börjar jobba, har nu varit ledig i 6 timmar. Tjoho vad jag gillar att jobba intensivt. Som tur är förgyller jag min lediga tid på BRA saker. Ikväll har jag gymmat, sett Idol med Tessan och så har vi spanat/snokat på fejjan, as usual. Imorgon ska jag sova länge, minst till 12 om inte mina kära katter väcker mig innan. Nu när de är fight här hemma när vi fått tillskott på en liten Nancy så är de alltid det där jävla gnolandet (ni vet när det låter som ett litet barn som skriker av smärta, äckligt) på snibboen&ziggy, och fräsande från lilltjejen.

&justdet! I tisdags var jag hel ledig då var det en heldag med Tessan i visby, det var riktigt mysigt! Vi fikade på ringduvan och njöt av solen, promenerade på visbys gator, T fixade sina naglar på StudioBlå och sen tog vi med oss hämtsallad och satte oss i Almedalen mot muren. SJUKT HÄRLIGT! + att vi shoppade loss på second hand. Det blev fyra väskor, ett par korta shorts från Filippa.K och en ursnygg mag-topp. I´m in love. + att jag hndlade smycken från lindex. BRADAG helt enkelt.

nu blir det svenssonsvensson och sängen, sooooovmorgon.




lite bilder sen tisdags dåra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0