bläääääääääääääää

Ingen bra dag idag. inte alls. jobbade 12 jävla timmar, slutade nu 00, och imorgon öppnar jag kl 8, JIPPIE. fast idag är det ju LÖÖÖÖÖÖN!!!!!!  så lite bra har den varit, för när den kommer blir man lite gla. Har jobbat 167 timmar denna månaden, alltså 7 timmar mer än heltid. tummen upp på det faktiskt!

Lyssnar på bästa L.W och försöker bli trött, fast det går inte. måste sova lite tror jag. Imorgon kväll är jag ledig, och börjar inte försen 12 på söndag, får se vad som händer. kommer väl vara ett levande vrak, så kanske bara hemmakväll? Får se. Ut och springa efter jobbet iaf, det ska jag!

& nästa helg ska jag fan supa, om jag så ska supa själv. har ett flak öl att gå loss på, såå! + att jag är ledig fre, lör, sön. Så tjejer, ni vet vem ni är, KROGEN? :) (emma du får följa med om du inte spyr denna gång, tack!)

Om man skulle sova, ska bara hitta min snibb så jag kan sova gott.


L-Ä-N-G-T-A-R  T-I-L-L-S  V-I  D-R-A-R!





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0