tracy och omelett är mitt beroende för kvällen

Hemma efter planering, gym och promenad med Tessan. Härlig kväll, som alltid med dig. Väl hemma blev det omelett till middag, jag har fan glömt hur underbart det smakar med en klick lingonsylt. Är nu ledig i två dagar framåt, och vad jag ska hitta på har jag inte bestämt ännu. Eller jo, imorgon ska jag ringa massa bolag inför resan, skicka mail till en snubbe och transibiriska järnvägen och sen skicka ett mail till Gotlands Turistbyrå om mina planer inför nästa sommar. Tror dock jag måste skaffa ny mailadress, dom tar mig nog inte seriöst om jag skickar från [email protected].


(Läs inte den här raden Helen)
Vart i helvete kan jag hitta en sida där man designar egna Iphone 4 skal? TIPS TACK. Har letat i typ en halvtimme nu och kommer inte fram till något klokt alls.



jag vill ha den 29 nu punkt slut.  

Kommentarer
Postat av: Helen

Tror du jag ska kunna låta bli att inte läsa den när du skriver sådär? :P

2010-10-19 @ 20:01:24
Postat av: Anonym

Tror absolut på din ide med Turistbyrå!

2010-10-19 @ 23:31:05
Postat av: Camilla

Nej men helen du får titta mellan fingrarna.

& nej dom gillade inte idén. SNARK

2010-10-25 @ 16:01:54
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0