Telling stories.

Vände nu blad på min Marilyn Monroe kalander, hon var snygg även i oktober. Surprise?
Nu tickar tiden på lite iaf, oktober redan och nu börjar jag typ bli stressad. Vaccin, reseförsäkring, massa bokningar, visum o.s.v. Ska ta tag i det så fort jag får tid, och när Johanna kollat upp med sina kompisar i Moskva.

Efter jobbet idag har jag gått igenom massa gamla saker; dagböcker, brev, grattis kort, böcker och sånt. Jag kan inte sluta skratta åt mina dagböcker och hur jag skrev och betedde mig på den tiden. Har från typ 1999, då lekte jag mest runt. Har också typ 7an-8an det är fan skrattattack på varje sida! jag har klämt in från 1999-2005 i två böcker, så nej jag var ingen dagböcks expert när jag var liten. Men det är alltid något! Här ska ni få lite av mina inlägg från första dagboken:

"27/5 -99. Idag var jag på kalas hos Elisa. Vi fick: popcorn och cips och glas och saft med karamellfärg i saften. och glastårta. sen en balog"

"14/7 -99. Idag har jag vart på Flitids och maddi flätade en fläta på mig. Idag har jag klättrat i träd och stått på händer. Idag har Jens och Jocke spionerat på tejer. Men det var inga tejer det var kilar"

"26/10 -00. Idag har jag gått i skolan för det är torstdag. Lina har blivit så konstig på sista tiden? Jag tror hon har en hemlighet. hon kanske har en kille? Mamma tar vara på en hel gris. Häl camilla"

"17/11 -00. Idag är det Fredag. Idag var det chili kon karne till mat i skolan. P.s Markolio vann i sikta mot stjärnorna. och jag och josefin sover i en koja jag har gjort.

"29/1 -01. I skolan idag åkte anna-karin hem klockan kvart över elva för hon skulle till visby för hennes storasyster kommer hem från gambia. nu måste jag sova. TJARÅ! p.s tänk att vara i gambia.

"30/1 -01. Vill du någongång vara något annat än en dagbok??? Till exempel en cykel, en flygande makaron eller en kötbulle? skratt skratt!! TJA!!! Hälsningar Camilla. P.s Mycket skratt va!!!

 



LITEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0