slut på friden

mina lediga dagar sa vips. Hej måndag och sex dagars jobb framåt! Jag har kommit fram till att jag är en otursfågel, så håll er på avstånd. förra gången jag var ledig skulle jag ut på krogen, men nej E mådde inge runt midnatt så det blev taxi hem. Denna helg skulle vi ut endel tjejer och ha avskedsfest för S som drar till New castle, men på förfesten tappar jag halva min framtand för att jag biter i en liten mariannegodis, ja & där var kvällen förstörd. Vågade fan inte öppna käften på krogen, och de hände endel grejs så jag gick hem och ringde andree lite halvt gråtandes och lättade på hjärtat. Hans citat: "Älskling det ordnar sig, inget skäreri här. vi landkrabbor, vi pallar trycket! Du är bra, du är bäst?" Thank you hun, där skrattade jag lite faktiskt.
Lördagen - Fika med efterlängtade Elin i solen på ringduvans uteservering, kolla jossans hemmapremiär, ut och äta tha mat med pappa, syrran och brorsan, åka till hemse för att dricka igen med Kim&Bäckman och C/O, dra på "fest" i "alva", GÅ hem till andree och slockna kl halv sex. Vaknar upp förkyld så in i bomben runt ett. Men vi klev inte ur sängen typ försen tre då vi åkte på jacobs för bakiskäk. Sen har jag sminkat Tinnie, ätit morotter med dipp som marco slickade på, sett film och myst med tre grabbar. Härligt häng, men nu väntar reality igen. JOBB.

Tracy Chapman har fått lite nya låtar på Spotify, HEAVEN. Nu finns det typ 5 eller ngt sånt totalt. Skandal, hon är typ världens bästa sångare.

somna till en film och försöka att inte hosta och snora ner hela min säng, natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0