My My, Hey Hey.

Slutade jobba klockan tre, och idag är det lön. Härliga dag! Älskar att inte behöva stressa till gymmet, utan att man faktiskt hinner vara hemma en stund och göra kloka saker!! såsom att lyssna på musik, se på svenssonsvensson, mysa med snibboen och ligga och dö lite i sängen. Kloka saker som sagt.

Helgen har jag spenderat med ett gäng härliga människor som jag nu för tiden faktiskt inte umgås med så ofta - Albin, Davve, Robin gänget. Sjukt kul :) I fredags var det hägn stenkumla, var lite fyllechaffis till folk som ville på "krogen". hem och upp och jobba, när jag slutat jobbet var det iväg till hablingbo för en myslördag med sthlm boogie med samma folk. Söndag va det jobb igen. ÄLSKAR att jobba hela helgerna.. men nästa helg då jävlar. Norrköping ska bli välbehövligt. Jag ska då även införsakffa mig ett par gummistövlar i märket Hunter. Tror det blir svarta. Mys nu när hösten kommer och invaderar, kan fan inte ens gå tvärs över gatan till jobbet på morgonen utan att frysa halvt ihjäl. + att jag behöver dom eftersom jag ska se GGN. Skäms på mig som faktiskt aldrig har sett det. Så Caroline får vara min Guide där, tacktack.

Nu ska jag väl göt ngt av det där kloka ni vet.
Puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0