J.P L.W T.C

Jag har kommit in i en tid där musik lättar mina bekymmer, ni vet när en bra låt kommer på och man blir as glad även fast man egentligen innerst inte mår helt okej. Man blir typ sjukt glad och sjunger så man typ spricker och när låten är slut mår man litelite bättre än innan. Musik är den bästa terapin, no doubt.

Gårkvällen var speciell och underlig, säger bara det. Somnde halv sex, efter att jag och andree pratat i timmar efter alla händelser som hände på kvällen och lite så. Men den jävlen gick upp och satte sig vid datan PRECIS när jag slumrat in, gris. Men han fick igen då han var tvungen att gå upp till skolan, men då vände jag mig bara om i sängen och grymtade lite. Ibland älskar jag att börja jobba kl 12! Fast imorgon blir det andra bullar, börjar kl 8. 

Imorgon är det fredag, då kommer andree till bvik sen får vi se vad som händer. På lördag är det jobb hela kvällen och på söndag är jag ledig, ÄNTLIGEN. Så i helgen blir det inge party inte. Men Det får vi väl ordna till nästa helg I hope.

Godnattpussen 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0