Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.

L.W du kan du.


Direkt efter att jag slutat jobbet kl halv fem var det dags att ta tag i det jag påbörjade igår. Gå igenom massa gamla saker. Idag hittade jag två dagböcker till (jag var inte så dålig som jag trodde, 4 st totalt!) Hittade även massa kärleksbrev, kompisbrev från brevvänner man glömt att man haft, gamla kort, cd-skivor, böcker, priser, och MASSA SKIT. har slängt 3 sopsäckar med bara grunka som är helt värdelöst. En kartong ska jag ge till Moa & Nathalie, se om det är något de vill ha! Kvar har jag nu två kartonger med grejer jag ska spara. Det kommer vara roligt att ha kvar när man blir äldre :)

har redan tagit på mig mina mysiga sovkläder: andrees tröja och pappas rosa rutiga kalsonger! dom är så sköna, precis samma modell som siden kallingar som man hade förrut, men med mjukt tyg. GAH. duntofflorna är också på. tror det blir en film sen sängen i hopp om att bli frisk. Jobb imorgon kl 12, sovmorgonen är mer än välkommen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0