Dynamite

Onsdag och min 7:e arbetsdag i rad är nu avklarad! Bara imorgon kvar, då jag börjar kl 14. Sen är det sthlm och norrköping med helen! & på måndag ska jag tydligen på intervju för Gotlands Lucia grejs i visby. ELIN HERMANSSON & MAMMA, ni kan vara de busigaste paret i universum som har skickat in mig sådär utan att jag vet om det! Typiskt dom.

Ska springa i duschen nu, sen fixa mig lite för idag fyller min finaste faster år. Det blir middag och mys hemma vid dom, så ska gå dit snart och umgås lite med kusinerna innan allt annat folk kommer. Sen ikväll blir det promenad med Tessan. Vi bor nu i hennes föräldrars hus för dom är thailand, så vi ska bara krypa ner under täcket, prata, se kungarna av tylösand och mysa och njuta av att båda har sovmorgon imorgon! MYSFAKTOR GÅNGER MILJONER.


sommarbild på oss passar utmärkt i höstmörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0