Space between.

November & ja, Marilyn är snygg i denna månad i min kalender också!

Jobbade min sista dag på jobbet idag. Eller nej inte riktigt, ska jobba lite helger framöver men är mycket ledig nu och det kan behövas :) Imorgon blir det visby, idol och sen sussa vid syster. På lördag är det GGN på dagen, och rackethallen på kvällen och en rejäl förfest med brudarna innan! Kommer bli en kanonhelg vill jag lova.


Helgen som var med helen var  u n d e r b a r ! Stockholm på fredagen, betalade 308 kronor för att stå i ett parkeringshus i 3,5 timmar. HALLÅ? men hey, vi fick iaf se kungsholmen Helen. HA. Lördagen var det Linköping som gällde, och endast shopping stod på schemat. Kvällen spenderades med hennes pappa& c/o med god mat och vin (helen däckade fan halvt). Söndagen var vi i Norrköping och shoppade och ja, man kan väl säga att nu har jag ingen plats kvar i min garderob. KNÖKAFULLT.Har införskaffat mig bra saker men ändå... Svarta Hunter gummistövar, 2 par till skor, skjortor, massa tröjor, 2 jeans, hängslen, smycken och massa, massa mer. Så jag ska väl inte klaga på att min garderob är för liten, hellre lite trångt och mysigt faktiskt.

Ska nu krypa ner i sängen och se SvenssonSvensson, jag gillar läget just nu.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0