November 25.

Gårdagen var fylld med känslor! Det lilla busiga påhittet Elin&Mamma gjorde blev ju en helbra grej tillslut. När jag ringde min faster och sa att jag blev Gotlands Lucia 2010 kom det lite tårar i hennes ögon. Ringde även pappa i Portugal och även han blev lite rörd. Så kul att alla är bortresta när man fick reda på det.. Mamma i Egypten och Pappa i Portugal. Så tårtkalaset blev på GT i konferansrummet istället för hemma i ett kallt, tomt hus i Burgsvik. Men det var supermysigt, och då började pirret i magen vill jag lova. Tre verser lång dikt, men det ska nog gå bra hoppas jag. Jag är iallafall jätteglad, nervös och full av spänning. Alla vi 7 tjejer är så himla härliga, och jag är lycklig att det är just VI som får uppleva det här tillsammans.
Haha, hände en kul grej idag när jag och mamma kom hem efter att jag hämtat henne vid flyget. Vi skulle bara packa ur bilen och sen till affären en sväng. När vi kommer tillbaka har mamma låst in nyckeln.. Vi yrar runt som fan, sen lånar hon en skruvmejsel på fiket för att bända upp dörren nere. När jag står inne på fiket och värmer mig och väntar på att hon ska komma tillbaka och lämna skruvmejseln så känner jag inte fickan... Ooops där låg nycken. Jag låg ner i snön och skrattade fan! Mamma var inte lika glad.
Nu ska jag se lite OTH, sen sova. Upp och simma imorgon. Ta bussen 06.10, jiha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0