Make me smile.

Visumet till Kina sitter nu fint i passet. & idag åker allt material till vårat bolag, framresor, såsom pass, hemförsäkring och visumblankett till Ryssland. Nu är vi jävlar på gång - känns helt ofattbart! :) Jag längtar tills allt är klart, vi har alla bokningar, alla visum och allt jobb r klart. Då är det bara det roliga kvar.. Pumpa in bra musik i Ipoden, packa det lilla som vi ska ha med oss, prata om allt roligt vi ska göra & bara njuta av en underbar jul, rolig utgång på juldagen & självaste nyårsafton.
Men innan dena underbara resa har jag och 6 fina tjejer ett par Lucia uppträdanden kvar att göra :) Nästa är på onsdag då det blir uppträdandet vid Arkivcentrum. Hade ett nu igår på julskyltningen i Visby, i början var vi lite nervösa men när det släppte tyckte jag vi var huuur bra som helst & jag tror vi kommer göra en fin Turné tjejer!
Idag som sagt har det vart en planerar dag inför resan, och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på OTH. Sen får vi se om det blir pulka med Dennis ikväll! Just nu är jag en glad tös faktiskt, & det var ett tag sen jag kände lycka så det var väl på tiden. Kan ju vara för att jag har fått tankarna på annat än just än vad jag borde ha tankarna på, men jag vet att under ytan finns problemen ännu kvar tyvärr. Men just nu, precis just nu, känner jag lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0