Little lion man

Gårdagen var en bra dag, hann med mycket! Tagit första kuren av vaccin. Stelkramp, twinrix och så ett vaccin man ska dricka 2 veckor innan resan, Fixat småfoton till alla visum papper, Tessan hämtade sitt nya pass! Nu är vi på gång! Vi hann även med att shoppa på second hand och hey, en ap-snygg svart kavaj för 30 riksdaler. Ka-Tjing! och sen gym istan, hem och ut och promenera i en timme. Avslutade kvällen på hemse med film och popcorn. B R A  D A G :)

Idag har jag då tagit ikapp allt "degande" jag inte hann med igår, ha. jag och Andree vaknade kl 11, och gjorde inte ett handtag fram till kl 8 på kvällen. eller jo, lagade mat och busade med katten. Kl 8 pallrade jag mig iaf till gymmet, och de var ju en bra grej. Nu ska jag sova typ, ska börja jobba kl 8 imorgonbitti. 

Pussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0