heldagslucia-söndag!

Bra helg för fan! Hela fredagen låg jag i sängen och kollade tv, film och bara myste. På kvällen kom Sara hit - det blev mycket lucia sånger och idol tittande. Sen kom Andree och sov vid mig, jag är en fegis och vågar inte sova själv i mitt hus nu när mamma är bortrest. Stort och läskigt faktiskt.
Igår, Lördag, var det jobb från 12-20. efter jobbet drog jag mig hem till Albin där gänget satt och drack, och som vanligt ville alla in till krogen runt 12. Så då blev det att skjutsa hem Fanny och sen väntade sängen.
Idag, Söndag, har jag varit i Hörsne hela dagen med mine fine lucia tjejar (: God mat, god efterrätt och fint sällskap. Kanonsöndag. Fick mycket gjort med alla låtar och nu sitter alla låtar typ snart! Kom hem för en stund sen till två skrikande katter, och ett jävligt kallt hus. Hatar att man måste elda i pannan för att få värme och varmvatten.
filip&fredrik är det bästa med söndagar, helt klart! Imorgon blir det jobb på idrottsfritids och det blir pizzabakning! & på tisdag blir det jobb på fiket då det ska bonas golv med Anita&Petra. & på kvällen blir det lucia övning, prova klänningar, pälsar och band. Börjar bli lite smått nervös för alla uppträdanden, men det ska väl gå bra tror jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0